L’estratègia comercial de Nintendo dels últims anys m’està traient de polleguera. No puc entendre el poc tacte que té “Nintendo Office” amb els seus seguidors.
Ja va ser una autèntica PORCADA que no respectessin als usuaris de la fracassada (en vendes) Wii U al no compensar-los de cap manera amb els salt a Nintendo Switch.
A finals de 2012 ja existia el Nintendo ID, per tant, des de Nintendo SABIEN perfectament quins usuaris havien comprat (per exemple) Mario Kart 8 amb els seus DLCs.
Una empresa seriosa i respectuosa amb la seva clientela més fidel, el mínim que hauria fet, era un programa individualitzat de “descomptes” a l’hora d’adquirir de nou jocs com aquest Mario Kart 8 Deluxe.
Des de Nintendo Office van pensar: -No, que els donin! Que tornin a pagar 60€.
Després de diversos refregits de Wii U, aquest divendres li toca el torn a Super Mario 3D World. I a diferència dels altres ports de Wii U, aquest inclou un EXTRA molt important: Bowser’s Fury. Una aventura completament a part de la principal, d’una durada aproximada de 8 a 10 hores i que, segons Famitsu, és molt rejugable.

L’avarícia de Nintendo no té límits. En lloc de donar l’opció als usuaris que ja vam comprar al seu dia Super Mario 3D World, de comprar i pagar NOMÉS per “Bowser’s Fury“, han decidit que passem per caixa i tornem a pagar el preu complet.
Vergonyós.
Com a nintender, m’alegra veure que les consoles de Nintendo són exitoses, populars i arriben a un gran públic. Però al mateix temps, em desespera l’actitud tirana i conservadora que manté la companyia en ple 2021. Ja n’hi ha prou.
PD: El vaig reservar el dia 1 i m’arribarà aquest divendres. Mateu-me.