I s’ha estrenat avui i per sorpresa. El nou “Nintendo Network” ja està disponible al Japó i formarà part de la nova plataforma digital de la companyia “NINTENDO ACCOUNT“.
Amb el servei Nintendo Account, els usuaris podran reunir en un únic compte tots els productes que hagin adquirit digitalment (com ja passava amb Sony PlayStation Plus i Microsoft Xbox Live). Un servei que arriba tard, però millor tard que mai.
A més, amb My Nintendo i Nintendo Account, cada usuari podrà acumular “punts”, a través de la compra de productes i fins hi tot a través de superar determinats reptes en els mateixos videojocs, i bescanviar-los per descomptes, marxandatge i/o altres jocs digitals.
Per ara encara es desconeix la data d’activació del servei a Europa i Amèrica, però és probable que no tardi gaire (març de 2016?).
PD: Vergonyós que Nintendo no hagi tingut a punt aquest servei des del mateix moment que va tancar el “Club Nintendo” a finals d’estiu. No hi ha excusa que valgui.
Poc a poc, i sobretot bona lletra!!
No entraré amb debat si es vergonyós o no. Es política d’empresa i Nintendo ja sabem tots que ells van a la seva bola. També dic, que per aixo pot ser es l’empresa de videojocs que mes m’agrada, no va com la resta que semblen un borregos copiase i fen tots lo mateix. Pero be, tornant al tema. Ràpid i senzill, mes val tard que mai, i sobre tot, i per lo que he pogut llegir, mola com ho faran i la motivació que ens donaran per jugar i exprimir els jocs. Ara l’unic que falta, es que ens arribi aviat