És a dir, Activision ha comprat l’estudi “King Digital Entertainment” (els creadors de Candy Crush) per una milionada i espera convertir-se en la companyia més gran i amb més beneficis de l’entreteniment interactiu.
L’operació finalitzarà a la primavera de 2016 i ambdues parts estan “encantades” amb la compra de King per part d’Activision perquè consideren que els beneficis seran immediats.
Bobby Kotick d’Activision:
“Amb una xarxa global combinada de més de 500 usuaris actius mensuals, el nostre potencial per arribar a audiències de tot el món en el dispositiu a la seva elecció ens permet oferir grans jocs a un gran col·lectiu com mai abans.”
“Activision Blizzard dotarà a King amb la seva experiència, suport i inversió per a seguir treballant en el seu llegat i assolir un nou potencial.”
Ricardo Zacconi de King:
“Creiem que ens col·locarà molt bé per la següent fase de l’evolució de la nostra companyia i ens donarà clars beneficis, tant pels jugadors com pels treballadors.”
“Combinarem la nostra experiència en jocs mòbils i gratuïts amb les gran marques d’Activision i el seu historial d’èxit en la construcció i manteniment d’algunes de les sagues de major èxit.”