Aquesta va ser la notícia bomba de la conferència Nintendo Direct d’ahir a la tarda. La nova revisió de la supervendes de Nintendo, la NEW NINTENDO 3DS (i la seva versió de mida gran) la NEW NINTENDO 3DS XL arribarà a Europa el proper 13 de febrer.
Recordem que com a principals novetats MILLORA l’efecte 3D i el fa PERMANENT, és a dir, no perdrem “l’efecte” en cap moment gràcies al nou dispositiu de seguiment de la vista. Ja no caldrà jugar petrificats per conservar l’efecte 3D i veure-ho borrós per uns instants… ni apagar l’efecte 3D perquè ens resulta molest. Ara sí que sí, el 3D a TOPE!
També amplia la RAM, i la màquina en general anirà més ràpid. Per carregar els jocs, per descarregar i instal·lar programes i jocs de la Nintendo eShop, i també ajudarà al navegador d’internet, perquè sigui més ràpid i funcional.
Incorpora un lector intern de figuretes Amiibo, i una de les funcionalitats més demandades pels aficionats: el segon stick (la segona palanca de control), que bàsicament permetrà moure la càmera dels jocs amb més facilitat.
I per rematar la jugada, Nintendo llançarà l’esperat REMAKE del mític The Legend of Zelda: Majora’s Mask (original de Nintendo 64, any 2000) el mateix dia 13 de febrer, amb paquets especials per als fans, i fins hi tot amb un pack que inclou la New Nintendo 3DS XL d’edició especial Majora’s Mask.
I si encara no en tens prou, també s’apunta a la festa de llançament de la New Nintendo 3DS un altre “TripleA”: MONSTER HUNTER 4 ULTIMATE! Com deia en Cristiano: Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!