Nou vídeo de “The Evil Within”, la promesa del terror (2014)

Tots sabem el lamentable moment que està passant el gènere de terror en el sector dels videojocs durant els últims anys. Amb una “Silent Hill” quasi desapareguda i una “Resident Evil” costa avall i sense frens… només els petits estudis s’atreveixen a realitzar produccions que RESPECTIN l’essència del gènere del terror i no tractin als seus usuaris de tontos.

Si vaig armat fins les dents amb tres metralladores, sis granades i un bot que em fa companyia … NO FA POR. Senyors i senyores de Konami, Capcom i velles glòries… fer un “Call of Duty” de por… NO FA POR! I per aquest motiu, l’any 2014 ens arribarà “The Evil Within“, del creador de la saga Resident Evil que treballa en un estudi independent. Shinji Mikami i Tango Gameworks somien en el renaixement del gènere de terror, i des de l’Alerta Jocs els desitgem el millor. Jo també enyoro els moments inoblidables viscuts als anys 90 i principis dels 2000.

Us deixem amb el nou vídeo del joc en viu de THE EVIL WITHIN (+18). Sortirà a la venda durant l’any vinent per a PS3, PS4, X360, XOne i PC.

Feu clic aquí per veure’n la fitxa completa a la Wiki Alerta Jocs.

Anuncis

Hi ha 2 comentaris

  1. Els primers resident Evil i els dos primers silents Hill em van acojonir prou. A dia de hui, no sé si podria jugar al aquest nou joc, veient els gameplay, veig que és el típic joc d’anar-se amagant, i ja ho vaig passar molt malament amb el remake de Siren de PS3.

    Dead Space, tot i que anaves ple d’armes, els esglais no te’ls llevaba ningú

  2. Els videojocs de terror/survival m’encanten. Vaig gaudir molt amb Resident Evil Remake (i Zero) de GameCube, fins hi tot amb el 4. M’agradaria que la nova generació de consoles afluixés amb el tema “FPS” i quedés més equilibrat en tots els gèneres, cosa que reviuria el gènere survival.

Deixa un comentari

