Heavy Rain no va ser possible a Xbox 360 per evitar polèmiques

heavy_rain_wallpaper

Segons comenta el director de Quantic Dream (David Cage tot i que a Microsoft li va encantar Farenheit, va rebutjar Heavy Rain per evitar les possibles polèmiques que vindrien amb ell, ja que la trama implicava el segrest d’un nen.

Sony, pel contrari, no va tindre cap problema en acceptar aquesta trama i va confiar plenament amb els estudis anglesos donant-lis carta blanca.

“Microsoft és una gran companyia, no els estic criticant o queixant-me d’ells. Simplement, no podem treballar junts.”

Font

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s