SHINOBI, el clàssic de SEGA nascut a les màquines recreatives l’any 1987 pot tornar per la porta gran… i en 3D! Es tracta d’una saga de plataformes i acció, protagonitzada pel ninja JOE MUSASHI, lluitant contra la organització criminal “Zeed”.
L’objectiu del títol original consistia en rescatar a uns nens ninja que havien estat segrestats. Musashi utilitzava una varietat d’armes característiques dels ninjes, i en destacaven els “shurikens” (les estrelles de ferro que es llancen a distància).
El vídeo que s’acaba de filtrar podria (clarament) pertànyer al tràiler de presentació del joc per a la Fira E3 2011, concretament als primers segons del vídeo, perquè ens posa en antecedents i recorda les diferents entregues d’aquesta saga tan aclamada per usuaris i premsa.
D’aquí 13 dies sortirem de dubtes (si no es filtra abans el tràiler sencer)…. i es que ja és tradició que els dies previs a l’E3 resultin un caos d’informació i llistes inacabables de projectes (i desitjos dels aficionats). Continuarem informant.
[ACTUALITZACIÓ]
No ha calgut esperar fins a l’E3 2011… ja tenim aquí el tràiler sencer de SHINOBI per a Nintendo 3DS. A primer cop d’ull sembla bastant pobre gràficament… però no podem jutjar res fins que arribin les primeres impressions. Us deixem amb el tràiler: